
2022
Egne fotooptagelser
Kan det ind imellem gøres mere effektivt og billigere, når der skal tages billeder?Undgå for mange mellemled og få det præcis, som man gerne vil…
Ja, det skulle jeg mene – her ses eksempler på egne stil og fotos.
Her ser du eksempler på projekter, som jeg har arbejdet med.
Den primære del af mit arbejde har hidtil været realiseret på print.
Nu arbejder jeg med alt fra det mindste visitkort, udstillinger, kampagner og SoMe indhold.
Online har jeg omfattende erfaring med webdesign og CMS arbejde.
2022
Kan det ind imellem gøres mere effektivt og billigere, når der skal tages billeder?Undgå for mange mellemled og få det præcis, som man gerne vil…
Ja, det skulle jeg mene – her ses eksempler på egne stil og fotos.
2021
Har man ikke prøvet det før – ja, så er der jo ikke anden for end at gå i gang et eller andet sted og så arbejde sig ind på opgaven.
Dette resulterede i:
• Opbygning af eget fotostudie
• Udvælgelse af modeller
• Vejledning af fotograf og modeller i forhold til stil og udtryk
• Komplet projektstyring lige fra forplejning til kontraktudarbejdelse
2020
I min nuværende stilling har jeg stor glæde af min mangeårige erfaring som grafiker og webdesigner.
Her ses eksempler på arbejdet:
• Taktisk kampagne
• Nyhedsbrev
• Julekort
• Udvikling af blog på www.sidea.dk
2020
www.pedan.dk og www.sidea.dk (t.v.) arbejder med samme overskrift:
Black Weekend.
Men der skulle udarbejdes to forskellige kampagner. En med fokus på vort Technogym MyRun løbebånd samt en iPad gratis med i købet.
Den anden kampagne arbejdede specifikt med rabat-parametret.
Her fokuserede jeg på Facebook og Instagram annoncering samt nyhedsbreve til udvalgte segmenter.
2020
Technogym og Sidea skal have en konstant tilstedeværelse online.
Derfor bruger jeg megen tid på at skabe struktur, overblik og nyt indhold til platformene Facebook og Instagram – både organisk og betalt.
2020
Technogym er ledende i fitnessbranchen – fra min tidligere beskæftigelse kan jeg drage en parallel med mit arbjede med high end magasinerne EXCLUSIVE og Watches & Jewellery.
(Se nedenfor).
Sensommeren 2020 bød på relanceringen af Excite-serien med nye træningsvariationer og AI-trænere, der sætter nye standarder for hele branchen.
Her ses et lille udvalg af de elementer, jeg har arbejdet med i den forbindelse: Mock-up af ny udstilling, invitation til kunder samt magasin-annoncering.
2020
Istedet for at lade Covid19 få overtaget, kan man agere offensivt.
I Pedan A/S valgte vi at kaste os over ny hjemmeside og koncept – ja, simpelthen at starte fra nul og lancere www.sidea.dk.
Alt bygget op fra grunden fra marts og frem til juli 2020.
Her ses til venstre klistermærke, der var påført gave-kasse til kunderne, og til højre forsiden af kortet, som ventede, når der alligevel blev pakket ud…
2020
• Stationære og animerede.
DK-udgaven indstukket i Børsen og UK-udgaven distribueret i bl.a. Air Greenland fly.
Genåbning i Hellerup med nyt design.
_
How to Drive Safely. Kampagne rettet mod udenlandske cyklister.
One pager, der skal udstråle seriøitet, tryghed og kvalitet til små penge.
Dansk, engelsk og tysk turistmagasin.
_
Redesign af logo. Udvikling af et nyt
annoncedesign og ny hjemmeside.
2018
At have været med til at designe en sølvvinder ved Ugeavisernes Årspris 2018 er ikke det værste, man kan blive udsat for:
“Sølv til Villabyerne for magasinet Spaltet om de unge, for de unge, skrevet af de unge. Magasinet er overbevisende. God journalistik fra de unge. Troværdigt.”
• Tænk skævt! Udfordr den gængse måde at tænke magasindesign på…
Udvikling af koncept og designsystem
hos Politikens Lokalaviser.
Specialmagasin i anledning af 60 års jubilæum.
_
Design af kundeevents på mobil platform.
_